„Klient w Urzędzie” to konferencja poświęcona drodze do nowoczesnej i sprawnej obsługi interesantów w urzędzie.
Rozwój i modernizacja sposobów na efektywną obsługę interesantaw sektorze publicznym potęguje potrzebę poznawania trendów i wdrażania konkretnych rozwiązań. Zadanie ustandaryzowania procesów wydziałów spraw obywatelskich czy organizacyjnych, zgodne ze strategią władz centralnych, stoi przed każdą jednostką sektora publicznego.
„Klient w Urzędzie” jest miejscem spotkań osób na stanowiskach kierowniczych odpowiedzialnych za obszar obsługi interesanta i zarządzanie tym procesem w poszczególnych jednostkach.
W edycji 2018 czekają na Państwa:
Sesje plenarne z udziałem władz miast -warsztaty -sesja pytań i odpowiedzi z udziałem przedstawicieli urzędowych centrów kontaktu- dyskusje roundtables
W programie konferencji, m.in.:
- Wystąpienie otwierające z-cy Prezydenta ds. polityki gospodarczej – Aleksandry Dulkiewicz, Urząd Miejski w Gdańsku.
- Klient w urzędzie – daleko, a jednak tak blisko…
Jak pokonać barierę odległości i zapewnić równie wysoki standard obsługi zdalnej jak przy bezpośredniej obecności klienta w urzędzie? – casestudy pierwszego w Polsce wdrożenia obsługi klienta przez wideoczat w sektorze public – rozmowa na żywo.
- W jaki sposób RODO zmieni sposób i możliwości obsługi interesanta w urzędzie?
- PANEL: Czy umiemy i potrzebujemy mierzyć efektywność centrów kontaktu w administracji publicznej? Czy warto porównywać ze sobą centra kontaktu w świecie administracji publicznej? Panel z przedstawicielami urzędowych centrów kontaktu.
- Warsztaty fakultatywne: Obsługa Trudnego Interesanta. Celem warsztatów jest omówienie różnych przypadków tzw. trudnego klienta i sposobów jego obsługi w różnych kanałach komunikacyjnych. Kontekst i uwarunkowania instytucji publicznej a doświadczenia biznesu.
Udział w konferencji dla przedstawicieli sektora publicznego jest bezpłatny.
Zgłoś swój udział już dziś!