Tematyka konferencji:
• Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu związane z procesami informatyzacji państwa
• Obieg dokumentów w administracji publicznej, e-usługi
• Praktyka wdrażania SMART CITY
• Administracja publiczna w kontekście programów operacyjnych na lata 2014-2020
• Bezpieczeństwo danych informacji
• Biometria w administracji publicznej
• Systemy informatyczne wykorzystywane w urzędzie (kadrowy, Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, CRM, CMS, magazynowy)
• Niezawodność infrastruktury informatycznej
• Aspekty prawne
W programie m.in.:
-
prof. dr hab. Wanda K. Roman - Profesor w Zakładzie Zarządzania Dokumentacją i Informacji Archiwalnej IhiA, Uniwersytet Mikołaja Kopernika „Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją i archiwa cyfrowe - nowe oblicze kultury informacyjnej administracji publicznej”
-
Paweł Zalewski – Koordynator certyfikatu EPP e-Urzędnik – Polskie Biuro ECDL/Polskie Towarzystwo Informatyczne „Podpis elektroniczny i jego zastosowanie”
-
Wojciech Pelc – Kierownik Oddziału Serwisów Informacyjnych, Urząd Miasta Poznania „Otwarte dane jako nowy model usługi informacyjnej: wyzwania dla administracji publicznej okiem praktyka”
-
dr Piotr Sitniewski – Prezes Fundacji JAWNOSC.PL „Quo vadis transparentia?”
(Aktualne zmiany w postrzeganiu granic dostępu do informacji publicznej oraz trendów z tym związanych w wymiarze praktycznym)
Na konferencję zapraszamy Kadrę zarządzającą odpowiedzialną w instytucji za: teleinformatykę, planowanie i zakup infrastruktury, bezpieczeństwo IT, danych i informacji, komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji, zarządzanie dokumentacją, usprawnianie procesów, przetargi, kwestie finansowe i organizacyjne, zarządzanie kadrami.
Link do strony wydarzenia: http://multiexpo.pl/administracja-publiczna
Bezpłatna rejestracja: http://multiexpo.pl/administracja-publiczna/rejestracja