Firma SuccessPoint zaprasza do udziału w XIII edycji konferencji
Zarządzanie kryzysowe - komunikacja i kooperacja służb
25.02.2016 r. Warszawa
http://successpoint.pl/zarzadzanie-kryzysowe-2016
Sytuacje kryzysowe zazwyczaj pojawiają się niezależnie od działań człowieka, choć mogą także dziać się na skutek pewnych zaniechań. W momentach zagrożenia kluczową kwestią jest sprawne działanie służb oraz ich współpraca, a także wykorzystanie nowoczesnych, niezawodnych rozwiązań technologicznych, które w znacznym stopniu podnoszą skuteczność działań. Administracja samorządowa i publiczna oraz służby mundurowe muszą nieustannie udoskonalać systemy jakościowe rozpoznawania zagrożeń, czuwać nad dobrą organizacją personelu i korzystać z nowoczesnego sprzętu.
Konferencja skierowana jest do:
- wszystkich poziomów administracji publicznej, przedstawicieli centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego, specjalistów do zarządzania kryzysowego;
- funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji i Żandarmerii, BOR, AW, ABW, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej / Gminnej, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Więziennej, Straży Ochrony Kolei oraz osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo innych strategicznych dla państwa instytucji, przedsiębiorstw i budynków;
- koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR oraz podmiotów uprawnionych do wykonywania ratownictwa wodnego, Ratownicze Służby Morskie, TOPR, GOPR;
- służb ratowniczych chemicznych, radiacyjnych.
Dla ww. osób udział w konferencji jest bezpłatny!
REJESTRACJA
Kontakt:
Karolina Seliga
Specjalista ds. promocji
tel. +48 720 911 823
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: karolina.seliga@successpoint.pl