close
|
|
Promocja: IV Kongres Promocji Mazowsza
Termin – 23 października 2014 r.
Miejsce – Mazowiecki Instytut Kultury w Warszawie
Organizator – Samorząd Województwa Mazowieckiego
Wspierając działania promujące Markę Mazowsze, Departament Kultury, Promocji i Turystyki w latach 2011-2013 zorganizował trzy edycje przedsięwzięcia promocyjnego pod nazwą „Kongres Promocji Mazowsza”. Były one skierowane do samorządowych jednostek terytorialnych województwa mazowieckiego i spotkały się z dużym zainteresowaniem uczestników Kongresu ( w 2013 r. udział wzięło ok. 100 osób). Wychodząc naprzeciw ww. oczekiwaniom oraz kierując się koniecznością pogłębiania współpracy wewnątrzregionalnej w zakresie promocji regionu, Departament Kultury, Promocji i Turystyki organizuje kolejną, 4. edycję Kongresu.
Tradycyjnie, kolejna edycja Kongresu stanowi kontynuację ogólnych założeń i celów wyznaczonych dla przedsięwzięcia, którymi są:
- promocja parasolowej marki Mazowsze w oparciu o wykorzystanie marek subregionalnych;
- poszukiwanie pól współpracy samorządów z terenu województwa mazowieckiego na rzecz skoordynowanej, synergicznej promocji województwa i jego walorów turystycznych, kulturowych, gospodarczych;
- przedstawienie najnowszych narzędzi, usług oraz trendów w marketingu miejsc, tj. informacji niezbędnych do prowadzenia efektywnych działań promocyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem „doby kryzysu”;
- doskonalenie kompetencji przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego z województwa mazowieckiego w tematyce marketingu terytorialnego.
W tym roku tematem przewodnim Kongresu będzie zagadnienie Public Relations w komunikacji zewnętrznej, zarówno bezpośredniej, jak też w internecie i mediach społecznościowych.
Pierwszą część spotkania rozpocznie wykład prof. dr. hab. Krzysztofa Opolskiego pt. Public Relations odpowiedzialność każdego pracownika urzędu. Następnie przedstawiciele z mazowieckich JST (Gmina Piaseczno i Powiat Miński) przedstawią swoje doświadczenia związane z prowadzeniem serwisów internetowych umożliwiających pozyskiwanie i przekazywanie informacji czy załatwianie spraw urzędowych przez swoich odbiorców.
W drugiej części konferencji odbędą się warsztaty, których tematyka skupiona będzie wokół Public Relations w mediach i serwisach społecznościowych, w tym PR kryzysowego.
Na potrzeby wydarzenia została uruchomiona strona internetowa - www.kongrespromocji@mazovia.pl.
2014-10-21 10:04:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie »
Dołącz do dyskusji na FB »
|
|
Wydarzenia w najbliższym czasie »
7-9 maja, Katowice, XVI Europejski Kongres Gospodarczy, https://www.eecpoland.eu/
9 maja, II Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Samorząd Terytorialny wobec współczesnych wyzwań, https://uwr.edu.pl/
Sprawdź co słychać w największych samorządowych korporacjach »
|
|