3 kwietnia w hotelu Novotel Centrum w Warszawie odbędzie się konferencja Petent 2.0. Zarejestruj się i poznaj sprawdzone strategie i rozwiązania w drodze do nowoczesnej i sprawnej obsługi interesantów w urzędzie!
Rada Programowa konferencji rekomenduje udział w wydarzeniu
PETENT 2.0. czyli contact center i podejście klientocentryczne w sektorze publicznym
3 kwietnia, hotel Novotel Centrum, Warszawa
Poznaj sprawdzone strategie i rozwiązania
w drodze do nowoczesnej i sprawnej obsługi interesantów w urzędzie!
>>> Zarejestruj się TERAZ, by poznać skuteczne sposoby na doskonałą jakość obsługi klienta w Twoim mieście!
· Jak sprawić by Contact Center był w pełni efektywnym narzędziem?
· Nauka z doświadczeń - poznasz najciekawsze studia przypadków i dowiesz się, co jest tak naprawdę ważne w takim projekcie.
· Czego sektor publiczny może i powinien uczyć się z doświadczeń przy realizacji wdrożeń rozwiązań CC w biznesie?
Swoją wiedzą podzielą się z Państwem m.in.:
· Mariusz Kiciński, Kierownik Teleinformatycznego Centrum Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Wrocławia. Aktywnie uczestniczył w pracach koncepcyjnych oraz konsultacjach zespołów projektowych wdrożeń m.in.: projektu Jednego Numeru Obywatelskiego dla Mieszkańców miasta Wrocławia
· Konrad Zawadzki, Kierownik Biura w Wydziale Organizacyjnym poznańskiego Urzędu Miasta.
Od 2009 roku kieruje POZnan*Kontakt - Miejskim Biurem Informacji Teleinformatycznej, którego utworzenie było wynikiem jego autorskiego projektu. Biuro świadczy usługi informacyjne na zlecenie Urzędu Miasta i miejskich jednostek organizacyjnych oraz innych związanych z Miastem podmiotów.
· Małgorzata Markowska, zastępca dyrektora Wydziału Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami w Urzędzie Miasta Łodzi oraz Pełnomocnik Prezydenta Miasta Łodzi ds. Obsługi Kontaktu z Mieszkańcem. Zajmuje się m.in.: koordynowaniem zadań związanych z wdrożeniem i rozwojem systemu informatycznego pod nazwą Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami
Po więcej informacji prosimy kierować się na stronę konferencji -
http://www.petent20.pl/ lub na maila -
petent20@evention.pl
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji „PETENT 2.0”?
• Otrzymasz praktyczne rozwiązania i wskazówki, które zastosujesz w swojej codziennej pracy zawodowej
• Poznasz doświadczenia praktyków – w gronie prelegentów dominują menadżerowie ds. obsługi mieszkańców oraz najlepsi eksperci od tematyki contact center, dzięki czemu poznasz rekomendacje najlepszych rozwiązań
•
Poznasz specjalistów z Twojej branży - wykorzystaj to w networkingu i budowaniu relacji w gronie osób zajmujących się zawodowo call center i obsługą kontaktu z Mieszkańcem w największych miastach i gminach w Polsce!
Bezpłatny udział w konferencji dla przedstawicieli sektora publicznego!
>>> Zarejestruj się TERAZ, by poznać skuteczne sposoby na doskonałą jakość obsługi klienta w Twoim mieście!