Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Kontakt  |  Reklama
.

 
Aktualności

»

Promocja│PETENT 2.0. czyli contact center i podejście klientocentryczne w sektorze publicznym

3 kwietnia w hotelu Novotel Centrum w Warszawie odbędzie się konferencja Petent 2.0. Zarejestruj się i poznaj sprawdzone strategie i rozwiązania w drodze do nowoczesnej i sprawnej obsługi interesantów w urzędzie!

Rada Programowa konferencji rekomenduje udział w wydarzeniu

PETENT 2.0. czyli contact center i podejście klientocentryczne w sektorze publicznym
3 kwietnia, hotel Novotel Centrum, Warszawa


Poznaj sprawdzone strategie i rozwiązania
w drodze do nowoczesnej i sprawnej obsługi interesantów w urzędzie!

>>> Zarejestruj się TERAZ, by poznać skuteczne sposoby na doskonałą jakość obsługi klienta w Twoim mieście!

· Jak sprawić by Contact Center był w pełni efektywnym narzędziem?

· Nauka z doświadczeń - poznasz najciekawsze studia przypadków i dowiesz się, co jest tak naprawdę ważne w takim projekcie.

· Czego sektor publiczny może i powinien uczyć się z doświadczeń przy realizacji wdrożeń rozwiązań CC w biznesie?


Swoją wiedzą podzielą się z Państwem m.in.:
· Mariusz Kiciński, Kierownik Teleinformatycznego Centrum Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Wrocławia. Aktywnie uczestniczył w pracach koncepcyjnych oraz konsultacjach zespołów projektowych wdrożeń m.in.: projektu Jednego Numeru Obywatelskiego dla Mieszkańców miasta Wrocławia

· Konrad Zawadzki, Kierownik Biura w Wydziale Organizacyjnym poznańskiego Urzędu Miasta.
Od 2009 roku kieruje POZnan*Kontakt - Miejskim Biurem Informacji Teleinformatycznej, którego utworzenie było wynikiem jego autorskiego projektu. Biuro świadczy usługi informacyjne na zlecenie Urzędu Miasta i miejskich jednostek organizacyjnych oraz innych związanych z Miastem podmiotów.

· Małgorzata Markowska, zastępca dyrektora Wydziału Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami w Urzędzie Miasta Łodzi oraz Pełnomocnik Prezydenta Miasta Łodzi ds. Obsługi Kontaktu z Mieszkańcem. Zajmuje się m.in.: koordynowaniem zadań związanych z wdrożeniem i rozwojem systemu informatycznego pod nazwą Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami

Po więcej informacji prosimy kierować się na stronę konferencji - http://www.petent20.pl/  lub na maila - petent20@evention.pl


Dlaczego warto wziąć udział w konferencji „PETENT 2.0”?
• Otrzymasz praktyczne rozwiązania i wskazówki, które zastosujesz w swojej codziennej pracy zawodowej

• Poznasz doświadczenia praktyków – w gronie prelegentów dominują menadżerowie ds. obsługi mieszkańców oraz najlepsi eksperci od tematyki contact center, dzięki czemu poznasz rekomendacje najlepszych rozwiązań

Poznasz specjalistów z Twojej branży - wykorzystaj to w networkingu i budowaniu relacji w gronie osób zajmujących się zawodowo call center i obsługą kontaktu z Mieszkańcem w największych miastach i gminach w Polsce!

Bezpłatny udział w konferencji dla przedstawicieli sektora publicznego!
>>> Zarejestruj się TERAZ, by poznać skuteczne sposoby na doskonałą jakość obsługi klienta w Twoim mieście!

2014-02-20 08:31:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

»

TURYSTYKA

»

»

URZĘDY MARSZAŁKOWSKIE

»

POBIERZ BEZPŁATNIE

»

Wydarzenia w najbliższym czasie

»

7-9 maja, Katowice, XVI Europejski Kongres Gospodarczy, https://www.eecpoland.eu/

9 maja, II Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Samorząd Terytorialny wobec współczesnych wyzwań, https://uwr.edu.pl/
Newsletter

»

Zamów newsletter


Sprawdź co słychać w największych samorządowych korporacjach

»