Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Kontakt  |  Reklama
.

 
Aktualności

»

E-administracja w Polsce - mit czy fakt?

Jak usprawnić obieg dokumentów w Urzędzie? Jak zwiększyć dostępność Urzędu dla Obywatela? Jakie narzędzia zastosować? Na te pytania odpowiedzą eksperci podczas konferencji już 27 września w Warszawie.

"E-administracja w Polsce - mit czy fakt?"
27 września 2012r.
Centrum Bankowo-Finansowe Nowy Świat - Warszawa


Jak usprawnić obieg dokumentów w Urzędzie? Jak zwiększyć dostępność Urzędu dla Obywatela? Jakie narzędzia zastosować? Na te i inne pytania odpowiedzą zaproszeni eksperci podczas konferencji już 27 września w Warszawie.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/e-administracja-w-polsce---mit-czy-fakt/alias-21.htm

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/e-administracja-w-polsce---mit-czy-fakt/program-konferencji-46.htm


Swoje rozwiązania zaprezentują m.in: EMC Computer Systems Poland Sp. z o.o., S4E S.A., Arrow ECS Sp. z o.o., Oracle Polska, Omnitec Sp. z o.o., Image Recording Solutions Sp. z o.o.

Wykład inauguracyjny wygłosi:
Pani Agnieszka Aleksiejczuk, Dyrektor Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego


Proponowana tematyka konferencji:

Usprawnienie obiegu dokumentów


* zarządzanie dokumentacją
* e- faktura w sektorze publicznym
* podpis elektroniczny
* systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
* Elektroniczna Skrzynka Podawcza
* workflow - automatyzacja procesów biznesowych

Usprawniona komunikacja między pracownikami Urzędu

* portale korporacyjne
* usługi telekomunikacyjne, telefonia VOIP
* E-mail, Internet, poczta głosowa
* telekonferencje

Ułatwiony dostęp Obywatela do informacji

* profesjonalna strona internetowa
* Biuletyn Informacji Publicznej
* wirtualni doradcy na stronach internetowych
* infokioski

Bezpieczeństwo

* systemy archiwizacji i backupu
* ochrona dokumentów
* ochrona danych osobowych

Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli:

* Urzędów Gmin,
* Urzędów Miast,
* Urzędów Powiatów,
* Urzędów Marszałkowskich,
* Urzędów Województw,
* Ministerstw,
* instytucji rządowych,
* oraz innych instytucji publicznych.
w tym:
* Wójtów, Burmistrzów, Starostów, Prezydentów Miast, Marszałków, Dyrektorów Generalnych, Sekretarzy,
* dyrektorów/naczelników/kierowników/koordynatorów związanych z zarządzaniem dokumentacją, usprawnianiem procesów w instytucji,
* osoby zajmujące się wizerunkiem instytucji, usprawnianiem dostępu o obywateli do informacji urzędowych,
* głównych specjalistów/starszych specjalistów/specjalistów sprawujących pieczę nad dokumentacją (kadry, administracja, księgowość, itp.).

Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!


*Udział jest płatny: dla pozostałych osób - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23%VAT

2012-09-21 14:41:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

»

TURYSTYKA

»

»

URZĘDY MARSZAŁKOWSKIE

»

POBIERZ BEZPŁATNIE

»

Wydarzenia w najbliższym czasie

»

25-26 kwietnia, Lublin, Konferencja "Samorząd a państwo - formy uspołecznienia demokracji", https://umcs.pl
Newsletter

»

Zamów newsletter


Sprawdź co słychać w największych samorządowych korporacjach

»