close
|
|
E-administracja w Polsce – mit czy fakt?
Jak usprawnić obieg dokumentów w Urzędzie? Jak zwiększyć dostępność Urzędu dla Obywatela? Jakie narzędzia zastosować? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci podczas konferencji już 27 września w Warszawie.
Konferencja: "E-administracja w Polsce - mit czy fakt?"
Data: 27 września 2012 r.
Miejsce: Centrum Bankowo-Finansowe Nowy Świat - Warszawa
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/e-administracja-w-polsce---mit-czy-fakt/alias-21.htm
Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/e-administracja-w-polsce---mit-czy-fakt.htm
Swoje rozwiązania zaprezentują m.in: EMC, S4E, Image Recording Solutions
Proponowana tematyka konferencji:
Usprawnienie obiegu dokumentów
- zarządzanie dokumentacją
- e-faktura w sektorze publicznym
- podpis elektroniczny
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- workflow - automatyzacja procesów biznesowych
Usprawniona komunikacja między pracownikami Urzędu
- portale korporacyjne
- usługi telekomunikacyjne, telefonia VOIP
- E-mail, Internet, poczta głosowa
- telekonferencje
Ułatwiony dostęp Obywatela do informacji
- profesjonalna strona internetowa
- Biuletyn Informacji Publicznej
- wirtualni doradcy na stronach internetowych
- infokioski
Bezpieczeństwo
- systemy archiwizacji i backupu
- ochrona dokumentów
- ochrona danych osobowych
Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli:
- Urzędów Gmin,
- Urzędów Miast,
- Urzędów Powiatów,
- Urzędów Marszałkowskich,
- Urzędów Województw,
- Ministerstw,
- instytucji rządowych,
oraz innych instytucji publicznych.
w tym:
- Wójtów, Burmistrzów, Starostów, Prezydentów Miast, Marszałków, Dyrektorów Generalnych, Sekretarzy,
- dyrektorów/naczelników/kierowników/koordynatorów związanych z zarządzaniem dokumentacją, usprawnianiem procesów w instytucji,
- osoby zajmujące się wizerunkiem instytucji, usprawnianiem dostępu o obywateli do informacji urzędowych,
- głównych specjalistów/starszych specjalistów/specjalistów sprawujących pieczę nad dokumentacją (kadry, administracja, księgowość, itp.)
Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!
*Udział jest płatny: dla pozostałych osób - opłata za osobę wynosi
1000 zł +23%VAT
2012-09-05 12:10:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie »
Dołącz do dyskusji na FB »
|
|
Wydarzenia w najbliższym czasie »
7-9 maja, Katowice, XVI Europejski Kongres Gospodarczy, https://www.eecpoland.eu/
9 maja, II Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Samorząd Terytorialny wobec współczesnych wyzwań, https://uwr.edu.pl/
Sprawdź co słychać w największych samorządowych korporacjach »
|
|