Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Kontakt  |  Reklama
.

 
Aktualności

»

E-administracja w Polsce – mit czy fakt?

Jak usprawnić obieg dokumentów w Urzędzie? Jak zwiększyć dostępność Urzędu dla Obywatela? Jakie narzędzia zastosować? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci podczas konferencji już 27 września w Warszawie.

\"\"



Konferencja:
"E-administracja w Polsce - mit czy fakt?"
Data:
27 września 2012 r.
Miejsce:
Centrum Bankowo-Finansowe Nowy Świat - Warszawa


Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/e-administracja-w-polsce---mit-czy-fakt/alias-21.htm

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/e-administracja-w-polsce---mit-czy-fakt.htm

Swoje rozwiązania zaprezentują m.in: EMC, S4E, Image Recording Solutions


Proponowana tematyka konferencji:

Usprawnienie obiegu dokumentów

  • zarządzanie dokumentacją
  • e-faktura w sektorze publicznym
  • podpis elektroniczny
  • systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
  • workflow - automatyzacja procesów biznesowych

Usprawniona komunikacja między pracownikami Urzędu
  • portale korporacyjne
  • usługi telekomunikacyjne, telefonia VOIP
  • E-mail, Internet, poczta głosowa
  • telekonferencje

Ułatwiony dostęp Obywatela do informacji
  • profesjonalna strona internetowa
  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • wirtualni doradcy na stronach internetowych
  • infokioski

Bezpieczeństwo
  • systemy archiwizacji i backupu
  • ochrona dokumentów
  • ochrona danych osobowych

Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli:
  • Urzędów Gmin,
  • Urzędów Miast,
  • Urzędów Powiatów,
  • Urzędów Marszałkowskich,
  • Urzędów Województw,
  • Ministerstw,
  • instytucji rządowych,
oraz innych instytucji publicznych.
w tym:
  • Wójtów, Burmistrzów, Starostów, Prezydentów Miast, Marszałków, Dyrektorów Generalnych, Sekretarzy,
  • dyrektorów/naczelników/kierowników/koordynatorów związanych z zarządzaniem dokumentacją, usprawnianiem procesów w instytucji,
  • osoby zajmujące się wizerunkiem instytucji, usprawnianiem dostępu o obywateli do informacji urzędowych,
  • głównych specjalistów/starszych specjalistów/specjalistów sprawujących pieczę nad dokumentacją (kadry, administracja, księgowość, itp.)

Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!


*Udział jest płatny: dla pozostałych osób - opłata za osobę wynosi
1000 zł +23%VAT

2012-09-05 12:10:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

»

TURYSTYKA

»

»

URZĘDY MARSZAŁKOWSKIE

»

POBIERZ BEZPŁATNIE

»

Wydarzenia w najbliższym czasie

»

7-9 maja, Katowice, XVI Europejski Kongres Gospodarczy, https://www.eecpoland.eu/

9 maja, II Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Samorząd Terytorialny wobec współczesnych wyzwań, https://uwr.edu.pl/
Newsletter

»

Zamów newsletter


Sprawdź co słychać w największych samorządowych korporacjach

»