Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Kontakt  |  Reklama
.

 
Aktualności

»


ITB 2025 
Specjalne wydanie Wiadomości Turystycznych tradycyjnie promuje Polskę na ITB w Berlinie


Ponad 5,5 tys. wystawców ze 170 krajów i 100 tys. odwiedzających – tak w zeszłym roku wyglądały targi ITB. W tym roku może być jeszcze lepiej, na co liczą organizatorzy, zachęcając do udziału bogatym programem kongresu i możliwością spotkania się z przedstawicielami firm, regionów i krajów prezentujących się w kilku segmentach.

Od 4 do 6 marca w Berlinie ponownie spotka się cały turystyczny świat – to właśnie w tych dniach odbędą się targi ITB. Tegorocznym krajem partnerskim jest Albania, ale tradycyjnie już nie zabraknie wybitnych ekspertów branżowych, ekscytujących debat i ciekawych prezentacji. Na kongresie, który organizowany jest równolegle do targów, swój udział potwierdziło ponad 400 mówców, którzy będą analizować kluczowe trendy kształtujące rynek turystyczny i dyskutować nad przyszłością sektora w czasie ponad 200 sesji poświęconych 17 obszarom tematycznym. Wydarzenie będzie odbywać się jednocześnie na czterech scenach – można w nich wziąć udział na żywo lub zdalnie za pośrednictwem narzędzia ITB Navigator.

Tradycyjnie na targach ITB wystawiać się będzie Polska. Stoisko narodowe będzie miało powierzchnię 500 m² i znajdzie się w hali 11.2 (numer stoiska 100). Wśród podwystawców znalazły się 43 podmioty – wśród nich ROT-y, LOT-y, touroperatorzy i hotele. Odwiedzający będą mogli zapoznać się z ofertą Torunia, Gdańska, Sopotu, Poznania, Łodzi, Bydgoszczy, Małopolski, Warmii i Mazur, Dolnego Śląska, Podkarpacia, Wielkopolski, Śląska, Lubuskiego, Mazowsza i Opolszczyzny. Jak informuje Marcin Płachno, dyrektor berlińskiego ZOPOT-u, w środę, 5 marca, w godzinach popołudniowych, planowane jest na stoisku tzw. „Happy Hour” – spotkanie polskich wystawców z ich partnerami branżowymi, dziennikarzami i wszystkimi zainteresowanymi polską ofertą turystyczną. Tego samego dnia będzie można posłuchać polskiego podróżnika, Marka Kamińskiego, który jest bardzo rozpoznawalny w świecie niemieckiej turystyki ekstremalnej. Opowie on o swoich dokonaniach, ale również miejscach w Polsce które były preludium do jego międzynarodowej kariery.

Podobnie jak w roku ubiegłym motywem wiodącym są kulinaria, promocja polskiej kuchni i wyrobów regionalnych. - Kulinaria jako narzędzie podczas imprez bezpośrednich, sprawdza się najlepiej pod kątem zainteresowania gości, stanowiąc nieodłączny element turystyki typu city break, kulturowej, slow oraz historycznej – zaznacza Marcin Płachno. MG

Więcej przeczytasz w marcowych wydaniu Wiadomości Turystycznych.

Pobierz specjalne wydanie WT Reiseziel POLEN

2025-02-17 12:18:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

»

TURYSTYKA

»

»

URZĘDY MARSZAŁKOWSKIE

»

POBIERZ BEZPŁATNIE

»

Wydarzenia w najbliższym czasie

»

19-20 marca, Lublin, XII Ogólnopolska Konferencja Samorządu i Oświaty Edukacja Przyszłości, https://www.oswiataprzyszlosci.pl/
Newsletter

»

Zamów newsletter


Sprawdź co słychać w największych samorządowych korporacjach

»