Główną osią kampanii jest klip wideo nagrany dronem fpv, który w dynamiczny, atrakcyjny sposób pokazuje miasto. W filmie nie zabrakło symboli miasta – dźwigozaurów, bulwarów czy filharmonii – ale obok dobrze znanych miejsc i wydarzeń są w nim także ujęcia szczecińskich biurowców, toru gokartowego, lotu paralotnią czy akrobacji wakeboardowych.
Za oprawę dźwiękową klipu odpowiada szczeciński kompozytor i producent muzyczny Piotr Klimek, związany m.in. z Akademią Sztuki, aktualnie dyrektor poznańskiego Teatru Animacji. Materiał filmowy wyprodukowała zaś szczecińska firma Nyx Media.
Spot można zobaczyć tutaj: https://youtu.be/Ywlv0fo1uVY
Wideo znajdzie się w mediach społecznościowych, na dworcowych ekranach w różnych miastach Polski i, jako reklama, na portalu YouTube. W formie bilbordów zdjęcia naszego miasta zawisną m.in. w Białymstoku, Trójmieście, Koszalinie, Zielonej Górze, Katowicach i Rzeszowie. O Szczecinie usłyszą także słuchacze poranków w Radiu 357. Wszystkie przekazy kierować będą ruch na stronę https://visitszczecin.eu/.
Działaniom promocyjnym skierowanym do mieszkańców Polski, towarzyszyć będzie moduł biznesowy realizowany przez Agencję Rozwoju Metropolii Szczecińskiej. Opiera się on na raporcie pn. „Potencjał inwestycyjny Szczecina w nowych realiach gospodarki” opracowanym przez Rzeczpospolitą. Promocja gospodarcza realizowana będzie m.in. na LinkedInie, w radiu Tok FM i w internetowych portalach branżowych.
Źródło: https://metropolie.pl/