Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Kontakt  |  Reklama
.

 
Aktualności

»


INNOWACJE 
„Mobilny urzędnik” odwiedzi mieszkańców w potrzebie


W lutym do osób, które nie są w stanie samodzielnie dotrzeć do Urzędu Miasta Łodzi przyjedzie urzędnik, pomoże wypełnić dokumenty i zawiezie je sam do urzędu.


Docelowo do mieszkańca potrzebującego pomocy będzie docierała dwójka urzędników. Ma to swoje uzasadnienie nie tylko związane z zadaniami, w których specjalizują się poszczególne osoby, ale jest też podyktowane względami bezpieczeństwa oraz transparentności.

- Posiadając profil zaufany, bez wychodzenia z domu, złożymy na przykład wniosek o wydanie odpisów urzędowych dokumentów m.in.: aktu urodzenia, małżeństwa czy zgonu. Przypomnę, że to my odpowiadamy również za prowadzenie centrum kontaktu z mieszkańcami, a więc pomagamy czy pośredniczymy w pomocy dla mieszkańców w różnych tematach. W taki sam sposób będziemy mogli pomóc osobom, z którymi spotkamy się w ich domach - tłumaczy Małgorzata Markowska, dyrektor Wydziału Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami Urzędu Miasta Łodzi.

„Mobilnych urzędników” ma być w sumie czterech. Zaś osobę, która zgłosi taką potrzebę, odwiedzi w domu dwóch.

Projekt „mobilnego urzędnika” funkcjonował już w Łodzi jako pilotaż: od grudnia 2020 r. do czerwca 2021 r. Wtedy też udało się dojechać do domów i pomóc około 60 osobom. Ten czas pokazał, jak bardzo taka usługa potrzebna jest na stałe.

Źródło: https://uml.lodz.pl/

2022-01-18 10:49:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

»

TURYSTYKA

»

»

URZĘDY MARSZAŁKOWSKIE

»

POBIERZ BEZPŁATNIE

»

Wydarzenia w najbliższym czasie

»

3 kwietnia, webinarium Bezpłatne wsparcie dla miast od Komisji Europejskiej, https://www.miasta.pl/

Newsletter

»

Zamów newsletter


Sprawdź co słychać w największych samorządowych korporacjach

»