Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Kontakt  |  Reklama
.

 
Aktualności

»

Andrzej Kosztowniak: Musimy promować polską markę

Choć polskie miasta powoli nadrabiają wieloletnie zaległości w dziedzinie PR, potrzeba wiele pracy, aby Polska, jako produkt była sprzedawana za cenę, której jest warta.

Promocja poszczególnych miast i regionów powinna iść w parze z promocją całego państwa, która w przypadku Polski kuleje. Samorządy mogłyby wpisywać swoje strategie promocyjne w strategie podejmowane na szczeblu rządowym.

– Niedawno pięć polskich miast wspólnie zaprezentowało się w Cannes. Niektóre samorządy wiedzą, co chcą pokazać światu – mają swoje strategie i komunikaty – komentuje Ryszard Grobelny, prezydent Poznania. – Jesteśmy w pewnym sensie na topie. Wzbudzamy zainteresowanie gospodarcze. Polska jest produktem – więcej wartym w rzeczywistości niż się go postrzega na zewnątrz.

O potrzebie podjęcia działań promocyjnych przez administrację rządową wspomniał również prezydent Radomia Andrzej Kosztowniak.
– Specjaliści od PR powinni pokazać miastom i administracji rządowej, jak wiele mogą zyskać dzięki odpowiedniej strategii.

Póki nie ma spójnej strategii państwowej, należy zadbać o promocję lokalną.
– Rozwój branży turystycznej powinien być oczkiem w głowie każdego samorządu – twierdzi Krzysztof Grabczuk, marszałek województwa lubelskiego. – Jeśli zagraniczni goście przyjadą do Poznania, jest szansa, że będą chcieli odwiedzić również inne miasta. (abg)


Laureaci IV edycji konkursu „Złote Formaty” dla najlepiej promujących się miast i regionów:

KATEGORIA DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA GRAND PRIX
1 miejsce – Urząd Marszałkowski Województwa  Świętokrzyskiego, Kampania promocyjna Województwa Świętokrzyskiego
2 miejsce – Miasto Poznań, Strategia Marki Poznań
3 miejsce – Urząd Miasta Ruda Śląska, Promocja Miasta Ruda Śląska

KATEGORIA WYDAWNICTWO PROMOCYJNE
1 miejsce – Urząd Miasta i Gminy Stary Sącz, „Chleb Nasz Powszedni czyli kuchnia Lachów Sądeckich”
2 miejsce – Urząd Miasta Łodzi, „MC Łódź – subiektywny przewodnik po Łodzi”
3 miejsce ex quo – Urząd Marszałkowski w Łodzi, Album „Kocham Łódzkie”, Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, Katalog Turystyki Przyjazdowej „Pomorskie Dobry Kurs”

KATEGORIA KAMPANIA OUTDOOROWA
1 miejsce – Miasto Poznań, Kampania „Wielkie Marki”
2 miejsce – Urząd Miasta Ruda Śląska, Kampania „Szczęśliwi ludzie mieszkają w Rudzie”
3 miejsce – Urząd Miasta Lublin, Kampania „Renesans inspiracji”

KATEGORIA EVENT
1 miejsce – Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, „StarForce 2009 – 30-lecie Gwiezdnych Wojen w Polsce”
2 miejsce – Urząd Miejski w Radomiu, „Szafa”
3 miejsce – Urząd Miasta Sieradza, „Sieradz Open Hair Festival”

KATEGORIA KAMPANIA ON-LINE
1 miejsce – Urząd Miasta Ruda Śląska, Ogólnopolski Festiwal Wspomnień
2 miejsce – Urząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, Misja Bielany www.misjabielany.pl
3 miejsce – Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, Konkurs. Zaproś znajomych na Pomorze www.poznaj3miasto.pl

Festiwal Promocji Miast i Regionów, 21-22 kwietnia 2010, Warszawa, www.outdoordlamiast.pl

2010-05-14 14:41:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

»

TURYSTYKA

»

»

URZĘDY MARSZAŁKOWSKIE

»

POBIERZ BEZPŁATNIE

»

Wydarzenia w najbliższym czasie

»

16-17 kwietnia, Warszawa, Forum Mieszkaniowe, https://habitat.pl/fm2024/
Newsletter

»

Zamów newsletter


Sprawdź co słychać w największych samorządowych korporacjach

»