Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna zrealizowała projekt „Roztocze – tutaj naturalnie odpoczywam” przy dofinansowaniu ze środków Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii.
Głównym celem projektu było opracowanie spójnej strategii kreacji, wdrożenia i rozwoju marki Roztocze jako elementu niezbędnego dla zrównoważonego zarządzania turystyką i promocją destynacji turystycznej. Działanie zostało zrealizowane we współpracy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubelskiego oraz Urzędem Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego.
Strategia kreacji wdrożenia i rozwoju marki Roztocze na lata 2021 – 2026 to (…) historyczny dokument dla regionu Roztocza, ponieważ nigdy ani władze woj. lubelskiego, ani podkarpackiego nie podjęły się stworzenia spójnej marki turystycznej Roztocza. Dokument przyczyni się do prowadzenia spójnych działań promocyjnych i marketingowych, wykreowanie Roztocza jako destynacji turystycznej, a przez to zachęci turystów do odwiedzenia tego obszaru, i inwestorów do podejmowania tu inwestycji, co w konsekwencji przyczyni się do budowania stabilnej gospodarki lokalnej na obszarze Roztocza –powiedział podczas konferencji prasowej wicemarszałek Michał Mulawa.
Najważniejszą ideą projektu było ukazanie roli i znaczenia współpracy pomiędzy podmiotami branży turystycznej i właścicielami/zarządcami atrakcji turystycznych na Roztoczu w procesie promocji marki, dla zwiększenia ilości turystów odwiedzających krainę. Realizacja projektu przyczyni się do zwiększenia ruchu turystycznego na Roztoczu również w rzadziej odwiedzanych miejscach tej krainy.
Czytaj więcej (link)
Źródło i foto. lubelskie.pl