Mysłowice nagrodzone za odważną kampanię
Mysłowicki magistrat otrzymał w prestiżowym konkursie w branży public relations tytuł Złotego Spinacza w kategorii kampania społeczna oraz Srebrnego Spinacza w kategorii NGO i sektor publiczny.
Pod koniec października 2017 roku mysłowicki samorząd przeprowadził kampanię w siedmiu podstawówkach (poziom dotychczasowego gimnazjum) i wszystkich szkołach ponadpodstawowych, podczas której informował o ogromnym zagrożeniu jakie niosą ze sobą dopalacze.
W akcję zaangażowani byli aktorzy, pracownicy zakładów pogrzebowych, a w materiale filmowych wyświetlonym uczniom wystąpili młodzi ludzie, którzy mieli kontakt z dopalaczami. Psycholog i pracownik sanepidu uświadamiali z kolei jak trudno ratować jest osobę zatrutą dopalaczem. Nie zapomniano także o materiałach informacyjnych, które rozdano młodzieży.
Częścią kampanii było także badanie ankietowe, którego zadaniem było zweryfikowanie, jaką wiedzę ma młodzież na temat dopalaczy oraz czy tego rodzaju akcje są potrzebne i mogą być skuteczne.
Źródło: http://www.zmp.poznan.pl
2018-12-18 08:35:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»