Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Kontakt  |  Reklama
.

 
Aktualności

»


Patronat medialny "Forum Samorządowe"
Bezpieczeństwo w kryzysie wizerunkowym

2 dni prelekcji, 22 ekspertów, 18 wystąpień, 2 warsztaty praktyczne, debata oraz około 300 uczestników – tak w liczbach prezentuje się nadchodzący Kongres Profesjonalistów Public Relations. Głównym tematem tegorocznego wydarzenia, które odbędzie się w najbliższy czwartek i piątek w Hotelu Hilton Inn w Rzeszowie, będą kryzysy wizerunkowe.


Przed nami XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów PR, który co roku gromadzi ekspertów oraz praktyków z całej Polski związanych z branżą public relations. Poruszana tematyka skupia się na zagadnieniach kluczowych w pracy rzeczników prasowych, marketingowców, samorządowców oraz osób odpowiedzialnych za komunikację oraz wizerunek marek.

Zaproszeni w tym roku prelegenci opowiedzą o tym, w jaki sposóbradzić sobie z komunikacją podczas kryzysu oraz jak efektywniezapobiegaćjego negatywnym skutkom. Zwrócą również uwagę na nowe potencjalne zagrożenia w obszarze komunikacji z odbiorcami wynikające z dynamicznego rozwoju mediów społecznościowych, omówią także systemy pozwalające na skuteczne przeciwdziałaniesytuacjom kryzysowym. Damian Ziąber – rzecznik prasowy Prudential Polska – przedstawi wyzwania stojące przed osobami odpowiedzialnymi za komunikację marek w roku 2018, Marek Kacprzak – dziennikarz Wirtualnej Polski, były redaktor Polsat News – opowie o znaczeniubłyskawicznegoreagowania na sytuacje kryzysowe, natomiast Filip Szatanik – rzecznik prasowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego – wygłosi prelekcję pt. „Organizacja komunikacji w samorządzie. Jak najskuteczniej uprzedzać kryzys”.

Tradycyjnie już wydarzenie wzbogacone zostanie o bloki warsztatów praktycznych: „Dieselegate. Kryzys dekady – od samobójstwa rynkowego do lidera branży” – organizowany przez Press-Service Monitoring Mediów oraz „Jak przygotować się do RODO” – przygotowany przez Fundację InternetPR. W planach jest również debata Orange Polska zatytułowana „Jak skutecznie prowadzić działania w mediach społecznościowych”. Goście kongresu wezmą także udział w badaniu dotyczącym podatności branż polskiej gospodarki na kryzysy wizerunkowe.

Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public RelationsNewsline sp. z o.o.oraz Ideo sp. z o.o.Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami Głównymi są: Orange Polska, Alert Media Communications,KapschTelematic Services sp. z o.o., Urząd Miasta Rzeszów,Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public RelationsorazStowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.Partnerami są: Can Zan,Media Visage, Filmowy.org, SYLVECO,VIANEK,Hotel Bacówka Radawa & SPA, Tymbark.

 

***

Dane osoby do kontaktu:dr hab. Dariusz Tworzydło,

Prezes Zarządu Exacto sp. z o.o.

ul. Siemieńskiego 20/38; 35-234 Rzeszów

tel.: 602 44 55 96; dariusz@tworzydlo.pl

www.exacto.pl

 

***

Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresów PR jest dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od 18 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz Wrocławiu.

Patronat medialny nad kongresem objęli: Grupa RMF,TVP3 Rzeszów, Polskie Radio Rzeszów, Gazeta Wyborcza Rzeszów, GC Nowiny, Nowiny24.pl,Fundacja InternetPR,Publicrelations.pl,Business&Prestige,mBrookers.pl,Agencja Managerska VIP for You, Opowiecie.info, Fundacja Managerska Creative, Rogozinska.com, Kwartalnik RKS, Biznes na Fali, Marka jest Kobietą, Law Business Quality, Imperium Kobiet, Marketing przy Kawie, Marketing dla Ciebie, Ad Monkey, OOH Magazine, eBiznesonline, RegioPortal, Forum Samorządowe, Dziennik Warto Wiedzieć, Tygrysy Biznesu, Resinet.pl, Twojejaslo.pl, Signs.pl, Gospodarkapodkarpacka.pl, Naszbiznes24.pl, Newsrm.tv, Marketingmiejsca.com.pl, Marketer+, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Najlepszekonferencje.pl, Miejscakonferencyjne.pl, Salebiznesowe.pl, Mojekonferencje.pl.

2018-04-16 15:41:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

»

TURYSTYKA

»

»

URZĘDY MARSZAŁKOWSKIE

»

POBIERZ BEZPŁATNIE

»

Wydarzenia w najbliższym czasie

»

16-17 kwietnia, Warszawa, Forum Mieszkaniowe, https://habitat.pl/fm2024/
Newsletter

»

Zamów newsletter


Sprawdź co słychać w największych samorządowych korporacjach

»