Wystąpienia przewidziane w trakcie konferencji dedykowane są osobom zarządzającym publicznymi uczelniami i instytutami, a także specjalistom od zamówień publicznych w sektorze naukowym.Agenda10:00 - 10:20 - rozpoczęcie konferencji, przywitanie gości10:20 - 11:20 - mec. Dariusz Ćwik - Usługi badawczo-rozwojowe - case study11:20 - 12:20 - Piotr Skociński - Elektronizacja zamówień a RODO - wyzwania stojące przed zamawiającymi na bazie doświadczeń przy wdrożeniu Portalu e-Usług w Instytucie Zarządzania i Organizacji w Przemyśle "ORGMASZ"12:20 - 12:40 - przerwa kawowa12:40 - 13:40 - Specyfikacja uczelni i instytutów uwzględniona w funkcjonalnościach Portalu e-Usługi SmartPZP - PREZENTACJA- integracja z EZD- usługi badawczo-rozwojowe13:40 - 14:20 - Elektronizacja zamówień publicznych a RODO - ROZWIĄZANIA SYSTEMOWE14:20 - 15:20 - dr Justyna Olszewska-Stompel - Elektroniczna forma komunikacji15:00 - zakończenie konferencjiPrelegenci:
dr Justyna Olszewska-Stompel
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, 13 lat doświadczenia na stanowisku naczelnika wydziału zamówień publicznych w jednostce samorządowej (przeszła ponad sto kontroli instytucji zarządzających, RIO, UKS i NIK), 18 letnie doświadczenie w doradztwie, w tym doświadczenie w zakresie zamówień publicznych i zarządzania dla sektora energetycznego (w latach 2002-2004 była doradcą PEC SA w Dąbrowie Górniczej), śląskich spółek komunalnych, spółek Skarbu Państwa i korporacji międzynarodowych (współpraca z Deloitte Business Consulting). Współautorka trzech książek o zamówieniach publicznych wydanych przez Wolters Kluwer Polska. Autorka artykułów o charakterze ekonomicznym i z zamówień publicznych publikowanych w prasie ogólnopolskiej, w tym w kwartalniku wydawanym przez C-H „Beck” „Prawo zamówień publicznych”, czasopismach: „Doradca. Zamówienia publiczne” i „Zamawiający. Zamówienia publiczne w praktyce” oraz w wydawnictwach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Szczecińskiego i Warszawskiego.
mec. Dariusz Ćwik
Wieloletnie doświadczenie, zdobyte w trakcie przewodniczenia składom orzekającym Zespołów Arbitrów przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, a obecnie arbitra w sądzie arbitrażowym przy Krajowej Izbie Gospodarczej. Szczególne zainteresowania - kwestie związane z prawidłowym wydatkowaniem środków publicznych przez podmioty do tego uprawnione. Dostrzeganie wagi tego procesu wynika ze zdobytych doświadczeń jako kierującego zakładem budżetowym odpowiedzialnym za inwestycje centralne w sektorze ochrony zdrowia oraz z doświadczeń związanych z wielokrotnym reprezentowaniem osób w postępowaniach.
Piotr Skociński
Ukończył studia prawnicze na Uniwersytecie Warszawskim, wieloletni urzędnik administracji publicznej, dyrektor szeregu departamentów w kilku urzędach. Pracował w Ministerstwie Skarbu Państwa i Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Później wyspecjalizował się w zarządzaniu informatyką w administracji. Prowadził projekt CEPiK od poziomu szefa zespołu w strukturze projektu do dyrektora projektu. Były dyrektor odpowiedzialny za prowadzenie rejestrów państwowych (CEPiK, PESEL). Przez 5 lat szef informatyki w GDDKiA. Zarządzał projektami i programami projektów. Przewodniczący komitetów sterujących licznych projektów. Współautor strategii informatyzacji GDDKiA. Naczelny Inspektor Bezpieczeństwa Informacji w GDDKiA, Szef Komisji Inwentaryzacyjnej. Przez 15 lat przewodniczący lub członek wielu rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa, w tym Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych SA. Od 2017 r. p.o. Dyrektora Instytutu Zarzadzania i Organizacji w Przemyśle „ORGMASZ”.