Jak wygląda kooperacja służb ratunkowych i administracji publicznej?
Jakie są podstawy prawne realizacji zadań zarządzania kryzysowego?
Jakie są zasady opracowywania planów zarządzania kryzysowego?
Polski Instytut Rozwoju Biznesu ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji:
„Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego”
30 stycznia w Warszawie
Wstęp wolny, wymagana rejestracja ->>
Proponowane zagadnienia tematyczne :
-
Systemy łączności
-
Systemy ostrzegania i powiadamiania ludności cywilnej o zagrożeniu przy wykorzystywaniu nowoczesnych technologii
-
Nowoczesny sprzęt wykorzystywany przez służby ratunkowe i mundurowe (mobilne systemy komputerowe, radiotelefony, monitory).
-
Bezpieczeństwo - publiczne, transportu, obiektów, danych
-
Organizacja i zasady funkcjonowania centrów zarządzania kryzysowego
-
Zadania i skuteczna komunikacja pomiędzy administracją, służbami ratunkowymi i mundurowymi
-
Współpraca ze środkami masowego przekazu
-
Bezpieczeństwo imprez masowych i zgromadzeń
-
Logistyka w zarządzaniu kryzysowym
-
Organizowanie pomocy medycznej I psychologicznej
-
Aspekty prawne
Do udziału w konferencji zapraszamy:
-
przedstawicieli jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego
-
funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej
-
koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR.
Organizator zapewnia uczestnikom: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
Lokalizacja: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
SALA A, PIĘTRO 1
Kontakt z organizatorem:
Katarzyna Medvedieva
Asystentka ds. promocji
tel: +48 531 375 811
e-mail: katarzyna.medvedieva@pirbinstytut.pl