Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Kontakt  |  Reklama
.

 
Aktualności

»


Najlepsze samorządy w Polsce zostały nagrodzone za promocje

W zabytkowym Zakładzie Uzdatniania Wody na Bielanach w Krakowie już po raz szósty wręczono Kryształy PR-u – nagrody za najlepsze kampanie promocyjne w samorządzie i administracji państwowej. W tym roku na konkurs przesłanych zostało niemal 200 zgłoszeń.



W kategorii najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych Nagroda Grand Prix trafiła do Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Jury doceniło dużą liczbę aktywnych fanów, regularnie i kreatywnie prowadzoną komunikację, stałą interakcję z fanami oraz różnorodność zamieszczanych materiałów. Ponadto wszystkie kanały social media prowadzone są w sposób spójny i skoncentrowany wokół głównego hasła „lubię tu być!”, co składa się na całościowy, pozytywny wizerunek.

W kategorii najlepszy film promocyjny Nagrodę Grand Prix zdobyły ex aequo Województwo Małopolskie oraz Urząd Miasta Katowice. Film promujący miasto Katowice w nieszablonowy sposób ukazuje najładniejsze miejsca Katowic. Doskonały montaż i zapierające dech w piersiach ujęcia spowodowały, że film jest na bardzo wysokim poziomie i zasłużył na nagrodę.

W kategorii najlepsza promocja projektów unijnych Nagrodę Grand Prix otrzymał Urząd Miasta Kutno za projekt „Kutno-miasto róż”. – Miasto Kutno słynie z przepięknych róż. To stało się motywem przewodnim miasta, które od lat jest organizatorem najpiękniejszych wystaw tych kwiatów oraz jednym z najważniejszych ośrodków różanych w Polsce. Podtrzymując tę tradycję powstała kampania współfinansowana ze środków Unijnych, mająca na celu inwestycję w markę „Kutno – miasto róż” przyjętą w Strategii.

W kategorii najlepsza kreatywna kampania promocyjna Nagroda Grand Prix ex aequo trafiła do rąk przedstawicieli Urzędu Miasta Legnicy i Urzędu Miasta Tychy. Projekt „Magiczna Legnica” jest oparty na obrazach legnickiego malarza młodego pokolenia Jarosława Jaśnikowskiego – czołowego artysty nurtu magicznego realizmu. Punktem wyjścia projektu była współpraca z artystą, któremu powierzono stworzenie dwunastu kart kalendarza miejskiego w nurcie magicznego realizmu i steampunku. Magiczne miasto – Legnica – zostało uwiecznione na płótnach i przeniesione na karty papieru jako miejski kalendarz, który odmierzał legniczanom czas w 2017 roku.
Nagrodę Grand Prix otrzymała w tej kategorii także kampania kreatywna promująca wydarzenie sportowe w mieście Tychy – Mistrzostwa Europy UEFA EURO u21 Polska 2017 zaprojektowana przez Gminę Tychy.

W kategorii najlepsze gazety miejskie i biuletyny Nagrodę Grand Prix otrzymał Urząd Miasta Częstochowy i KZB Legionowo Sp. z o.o.

W ostatniej z kategorii – Najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej Grand Prix w tym roku powędrowało do Kopalnia Kultury w Czeladzi.

Gala Kryształy PR-u odbyła się w ramach XIV Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej, która organizowana jest przez Grupę PRC oraz Miasto Kraków.

Źródło: www.prwsamorzadzie.pl

2017-10-06 10:34:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

»

TURYSTYKA

»

»

URZĘDY MARSZAŁKOWSKIE

»

POBIERZ BEZPŁATNIE

»

Wydarzenia w najbliższym czasie

»

16-17 kwietnia, Warszawa, Forum Mieszkaniowe, https://habitat.pl/fm2024/
Newsletter

»

Zamów newsletter


Sprawdź co słychać w największych samorządowych korporacjach

»