Zapraszamy do dyskusji z ekspertami podczas wydarzenia:
"Systemy i technologie wspierające organizację akcji ratunkowych"
21 września, Warszawa
Wstęp wolny, wymagana rejestracja->>
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Prelekcję poprowadzą m.in.:
- Jan Jaszczyński - Dowódca, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Jednostka Ratownictwa Specjalistycznego s12
"Wywiad, odprawa i raportowanie - czyli podstawy komunikacji jako warunek powodzenia akcji poszukiwawczo-ratowniczej"
- Łukasz Szarpak - Prezes Polskiego Towarzystwa Medycyny Katastrof
"Zastosowanie nowych technologii w ogranizacji akcji ratunkowej podczas zdarzeń masowych i katastrof"
- Ilona Skwierzyńska – Kierownik Oddziału Centrum Powiadamiania Ratunkowego Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego
"Rola systemu teleinformatycznego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w analizie zagrożeń na terenie województwa i kraju"
- Łukasz Smetana - ratownik Grupy Krynickiej GOPR, specjalista ds. łączności i aplikacji RATUNEK
"Aplikacja RATUNEK – efektywne narzędzie lokalizacji osób w górach"
Grupa docelowa:
- Przedstawiciele zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR, jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego,
- Funkcjonariusze służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej,
- Dyrektorzy publicznych i prywatnych zakładów opieki zdrowotnej,
- Ordynatorzy (Kierownicy) Szpitalnych Oddziałów Ratunkowych,
- Przedstawiciele Centrów Powiadamiania Ratunkowego,
- Specjaliści od zarządzania kryzysowego.
Organizatorzy uczestnikom zapewniają: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
Czas trwania: 09.30 - 14.30
Miejsce: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
SALA A, PIĘTRO 1
Kontakt z organizatorem:
Karolina Gromadzka
mobile: + 48 535 304 214
e-mail: karolina.gromadzka@pirbinstytut.pl