Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Kontakt  |  Reklama
.

 
Aktualności

»


We wrześniu konferencja „Nowe wyzwania w administracji publicznej”

Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza na konferencję "Nowe wyzwania w administracji publicznej", która odbędzie się 28 września w Warszawie.


Tematyka Konferencji obejmuje:

  • Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu związane z procesami informatyzacji państwa

  • Praktykę wdrażania SMART CITY

  • Niezawodność infrastruktury informatycznej (serwery, routery, sieci teleinformatyczne)

  • Wykorzystanie potencjału sieci szerokopasmowych

  • Rolę technologii Cloud Computing – realna szansa czy zagrożenie?

  • Własna serwerownia czy usługi Data Center?

  • Systemy informatyczne wykorzystywane w urzędzie (kadrowy, Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, CRM, CMS, magazynowy)

  • Workflow - automatyzacja procesów biznesowych

  • Bezpieczeństwo danych i informacji, Aspekty prawne

  • Rozwiązania wspierające bezpieczeństwo IT instytucji

  • Biometrię w administracji publicznej

  • Systemy wspierające komunikację (infokioski, zintegrowana komunikacja, komunikacja bezprzewodowa, wirtualni doradcy na stronach internetowych, portale korporacyjne, telefonia VOIP, telekonferencje)

  • Administracja publiczna w kontekście programów operacyjnych na lata 2014-2020

  • Wnioski z Projektu UEPA

Dla kogo?

Konferencja skierowana jest do Przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za:

teleinformatykę,bezpieczeństwo IT, danych, informacji, za usprawnienie procesów, planowanie i zakup infrastruktury, komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji, zarządzanie dokumentacją, przetargi, kwestie finansowe i organizacyjne, zarządzanie kadrami

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

* Firmy zainteresowane udziałem w konferencji prosimy o kontakt z organizatorem.

Jak się zgłosić?

Warunkiem udziału w konferencji jest rejestracja na stronie Polskiego Instytutu Rozwoju Biznesu.

Link do rejestracji : http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-administracja-publiczna

Osoby do kontaktu w sprawach zgłoszeń na konferencję:

Urszula Horeczy

tel. +48 531 375 811

e-mail urszula.horeczy@pirbinstytut.pl

ul. Batalionu Platerówek 3

03-308 Warszawa

2017-07-24 11:10:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

»

TURYSTYKA

»

»

URZĘDY MARSZAŁKOWSKIE

»

POBIERZ BEZPŁATNIE

»

Wydarzenia w najbliższym czasie

»

27 marca, Warszawa, Posiedzenie Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego, https://www.gov.pl/web/

27-28 marca, Warszawa, Forum Finansowania Agrobiznesu, https://pisb.pl/


Newsletter

»

Zamów newsletter


Sprawdź co słychać w największych samorządowych korporacjach

»