Tematyka Konferencji obejmuje:
-
Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu związane z procesami informatyzacji państwa
-
Praktykę wdrażania SMART CITY
-
Niezawodność infrastruktury informatycznej (serwery, routery, sieci teleinformatyczne)
-
Wykorzystanie potencjału sieci szerokopasmowych
-
Rolę technologii Cloud Computing – realna szansa czy zagrożenie?
-
Własna serwerownia czy usługi Data Center?
-
Systemy informatyczne wykorzystywane w urzędzie (kadrowy, Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, CRM, CMS, magazynowy)
-
Workflow - automatyzacja procesów biznesowych
-
Bezpieczeństwo danych i informacji, Aspekty prawne
-
Rozwiązania wspierające bezpieczeństwo IT instytucji
-
Biometrię w administracji publicznej
-
Systemy wspierające komunikację (infokioski, zintegrowana komunikacja, komunikacja bezprzewodowa, wirtualni doradcy na stronach internetowych, portale korporacyjne, telefonia VOIP, telekonferencje)
-
Administracja publiczna w kontekście programów operacyjnych na lata 2014-2020
-
Wnioski z Projektu UEPA
Dla kogo?
Konferencja skierowana jest do Przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za:
teleinformatykę,bezpieczeństwo IT, danych, informacji, za usprawnienie procesów, planowanie i zakup infrastruktury, komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji, zarządzanie dokumentacją, przetargi, kwestie finansowe i organizacyjne, zarządzanie kadrami
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
* Firmy zainteresowane udziałem w konferencji prosimy o kontakt z organizatorem.
Jak się zgłosić?
Warunkiem udziału w konferencji jest rejestracja na stronie Polskiego Instytutu Rozwoju Biznesu.
Link do rejestracji : http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-administracja-publiczna
Osoby do kontaktu w sprawach zgłoszeń na konferencję:
Urszula Horeczy
tel. +48 531 375 811
e-mail urszula.horeczy@pirbinstytut.pl
ul. Batalionu Platerówek 3
03-308 Warszawa