Regiony zmniejszają wydatki na promocję
Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego i twórca platformy MarketingMiejsca.com.pl przygotował raport „Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów”. Dowiesz się z niego m.in. ile pieniędzy poszczególne polskie samorządy planują wydać na promocję w 2017 roku.
Pobierz raport.
Z danych przedstawionych przez resort finansów wynika, że w 2016 roku polskie samorządy na działania promocyjne wydały 666,6 mln zł. Jest to kwota o 10 mln zł mniejsza niż przed rokiem. Swoje wydatki promocyjne w 2016 roku obniżyło m.in. większość województw. Ok. 40 proc. regionów planuje zmniejszyć wydatki na promocję także w roku bieżącym.
Część działań promocyjnych nie będzie tak spektakularnych, ze względu na ograniczoną możliwość pozyskiwania wsparcia zewnętrznego. Większość Regionalnych Programów Operacyjnych nie przewiduje wsparcia promocji turystycznej. Samorządy będą jednak mogły pozyskiwać fundusze na przygotowanie i promocję terenów inwestycyjnych, ale działania skierowane do biznesu nie muszą być wcale realizowane w największych kanałach stacji telewizyjnych, czy na billboardach umieszczonych w największych polskich miastach.
Więcej informacji na temat działań promocyjnych podejmowanych przez jednostki samorządu terytorialnego znajdziesz w raporcie.
2017-05-05 08:22:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»