Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Kontakt  |  Reklama
.

 
Aktualności

»


Regiony zmniejszają wydatki na promocję

Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego i twórca platformy MarketingMiejsca.com.pl przygotował raport „Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów”. Dowiesz się z niego m.in. ile pieniędzy poszczególne polskie samorządy planują wydać na promocję w 2017 roku.


Pobierz raport.

Z danych przedstawionych przez resort finansów wynika, że w 2016 roku polskie samorządy na działania promocyjne wydały 666,6 mln zł. Jest to kwota o 10 mln zł mniejsza niż przed rokiem. Swoje wydatki promocyjne w 2016 roku obniżyło m.in. większość województw. Ok. 40 proc. regionów planuje zmniejszyć wydatki na promocję także w roku bieżącym.

Część działań promocyjnych nie będzie tak spektakular­nych, ze względu na ograniczoną możliwość pozyskiwania wsparcia zewnętrznego. Większość Regionalnych Progra­mów Operacyjnych nie przewiduje wsparcia promocji tury­stycznej. Samorządy będą jednak mogły pozyskiwać fundusze na przygotowanie i promocję terenów inwestycyjnych, ale działania skierowane do biznesu nie mu­szą być wcale realizowane w największych kanałach stacji telewizyjnych, czy na billboardach umieszczonych w największych polskich miastach.

Więcej informacji na temat działań promocyjnych podejmowanych przez jednostki samorządu terytorialnego znajdziesz w raporcie.

2017-05-05 08:22:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

»

TURYSTYKA

»

»

URZĘDY MARSZAŁKOWSKIE

»

POBIERZ BEZPŁATNIE

»

Wydarzenia w najbliższym czasie

»

16-17 kwietnia, Warszawa, Forum Mieszkaniowe, https://habitat.pl/fm2024/
Newsletter

»

Zamów newsletter


Sprawdź co słychać w największych samorządowych korporacjach

»