Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Kontakt  |  Reklama
.

 
Aktualności

»


Jeden Numer ułatwi samorządowcom kontakt z mieszkańcami

W ramach usługi Jeden Numer mieszkańcy będą mogli się kontaktować z urzędem miasta za pomocą różnych narzędzi – maili, sms-ów, przez aplikację, portal lub telefon.

Jeden Numer powstał z myślą o ułatwieniu mieszkańcom zgłaszania spraw wymagających interwencji służb miejskich, jak np. popsuta latarnia, studzienka czy dziura w jezdni.

Jeden Numer integruje numer telefoniczny, portal internetowy i aplikację mobilną Contact Center urzędu i systemem CRM (Customer Relationship Management) dla mieszkańców. Zgłaszane za jego pomocą sprawy są przydzielane do poszczególnych jednostek instytucji, a mieszkaniec otrzymuje informację o statusie zgłoszenia.
– Tworząc Jeden Numer wzorowaliśmy się na sprawdzonych projektach, jak np. numer 311 w Nowym Jorku czy 19 115 w Warszawie. Tak powstała usługa, która aktywnym mieszkańcom daje nowoczesny sposób kontaktu z urzędem, pracownikom urzędu – rozwiązanie Contact Center i CRM, a wszystkim – bardziej przyjazne i efektywniej zarządzane miasto – wyjaśnia Dariusz Jędrzejczyk, dyrektor segmentu klientów kluczowych i korporacyjnych w Orange Polska.

Ponadto oprócz funkcji związanych z rejestracją, przydzielaniem zgłoszeń i automatyzacją obsługi telefonicznej, system pozwala na generowanie raportów. Dzięki temu w łatwy sposób można m.in. sprawdzić, w których dzielnicach dokonano najwięcej zgłoszeń, czego dotyczyły oraz ile czasu zajęło ich rozwiązanie.  

2016-05-18 06:58:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 

»

TURYSTYKA

»

»

URZĘDY MARSZAŁKOWSKIE

»

POBIERZ BEZPŁATNIE

»

Wydarzenia w najbliższym czasie

»

3 kwietnia, webinarium Bezpłatne wsparcie dla miast od Komisji Europejskiej, https://www.miasta.pl/

Newsletter

»

Zamów newsletter


Sprawdź co słychać w największych samorządowych korporacjach

»